3.3/5 تعداد آراء: 3 بازدید 6159
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۱۲-۲۹
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

نشانه هک شدن گوشی‌ و تبلت

نشانه هک شدن

اگر احتمال می دهید که گوشی و یا تبلت شما مورد نفوذ قرار گرفته است ، سریعا  اقدامات امنیتی لازم را انجام دهید. معمولا کاربران متوجه  هک شدن گوشی هوشمند خود نمی شوند. لذا در این مقاله سعی نموده ایم که نشانه هک شدن گوشی ها موبایل را برای شما تشریح نماییم.

  1. کاهش زمان شارژ باتری
    یکی از نشانه های وجود بد افزار در گوشی شما کاهش میزان شارژدهی باتری گوشی بدون علت و گرم شدن بیش از حد معمول آن می باشد.
  2. کاهش سرعت .
    کاهش چشمگیر سرعت عمل گوشی هوشمند یکی از ننشانه هک شدن و نفوذ  بد افزاربه دستگاه شما است.
  3. تغییر ناگهانی دانلود.
    با توجه به اینکه بد افزارها نسبت به تبادل اطلاعات با دستگاه شما می نمایند ، هر گونه تغییر ناگهانی و بدون دلیل در نحوه‌ و میزان دانلود و یا آپلود دستگاه شما نشانه وجود بد نرم افزار آن می باشد.
  4. قطع شدن بدون علت تماس ها.
    اگر با وجود سیگنال کافی در بر قراری تماس دچار مشکل می گردید و یا در هنگام مکالمه صدای نویز ناخواسته شنیده می شود ، احتمال اینکه دستگاه شما هک شده باشد زیاد است.
  5. تغییر ظاهر وب سایت ها.
    از دیگر علائم وجود بد افزار در دستگاه شما تغییر ظاهر وب سایت ها با آنچه که قبلا مشاهده می کردید می باشد.
  6. ارسال و یا دریافت خود بخود پیام.
    چنانچه برای مخاطبین تان پیام هایی از طرف شما ارسال میگردد و شما مطمئن هستید که این پیغام ها را ارسال نکرده‌اید، این عمل توسط یک بد افزارانجام گرفته است.
  7. نرم افزارهای جدید.
    از دیگر نشانه های هک شدن دستگاه شما وجود اپلیکیشن هایی است  که مطمئن هستید شما آنها را نصب نکرده اید.این اپلیکیشن ها اطلاعات شخصی و یا  موقعیت مکانی شما را برای هکر ارسال می کنند.
  8. افزایش قبض موبایل .
    افزایش بی دلیل قبض موبایل نیز احتمال هک شدن دستگاه شما را می دهد . در اینگونه موارد بهتر است موضوع را با اپراتور خود  در میان گذاشته و جویای علت آن شوید. همچنین هنگام  ثبت ‌نام کردن در برنامه‌ های رایگان، دقت نمایید تا با ارسال خودکار پیامک توسط آن برنامه ، موافقت نکنید.
  9. پنجره‌ هشدار یا پاپ اپ‌.
    نمایش پاپ آپ هایی که از شما درخواست اطلاعات شخصی و یا انجام یک سری عملیات را می کنند ، نشانه آلوده شدن دستگاه شما می باشد . لذا به هیچ عنوان اعمال خواسته شده را انجام ندهید.
  10. نفوذ در اطلاعات .
    در نهایت مراقب هرگونه هر تغییر بدون علت و ناگهانی را در گوشی هوشمند خود باشید و ضمن جدی گرفتن موضوع علت آن را پیگیری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *