روشن کردن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی با حرکت دست با برنامه WaveUp

3/5 تعداد آراء: 2 بازدید 7665
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۱۲-۰۱
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

روشن کردن گوشی با حرکت دست

روشن کردن گوشی با حرکت دست

روشن کردن گوشی با حرکت دست با برنامه WaveUp

اگر تمایل ندارید برای روشن کردن صفحه ی نمایش گوشی خود دائما از دکمه ی فیزیکی آن استفاده نمایید، اپلیکیشن   WaveUp  کار را برای شما آسان نموده است . با نصب و تنظیم اپلیکیشن WaveUp  زمانی که دست خود را از مقابل حسگر دستگاه هوشمند خود عبور دهید، صفحه ی نمایش به صورت خودکار روشن خواهد شد. بطور مثال برای دیدن ساعت نیازی نیست که با دکمه فیزیکی گوشی ، صفحه ی نمایش آن را روشن نمایید. تنها کافی است با فعال نمودن حالت Wave با رد کردن دست خود از مجاورت سنسور گوشی، صفحه ی نمایش آن را روشن نمایید.

اپلیکیشن WaveUp   در عین سادگی دارای تنظیمات متنوعی می باشد. با فعال نمودن گزینه  Pocket mode  زمانی  که تلفن هوشمند را از جیب خود بیرون می آورید ، صفحه ی نمایش بطور خودکار روشن می شود. با استفاده از گزینه Lock Screen  هنگامی که سنسور گوشی هوشمند به مدت 1 ثانیه پوشانده شود، صفحه ی نمایش خاموش خواهد شد.

روشن کردن گوشی با حرکت دستشایان ذکر است که مدت زمان فوق قابل تنظیم و تغییر می باشد .فعال نمودن کردن گزینه Vibrate before locking موجب می شود دستگاه با یک لرزش کوتاه شما را  از خاموش شدن صفحه ی نمایش گوشی با خبر کند.

کدهای متن باز این اپلیکیشن از سایت GitHub قابل دریافت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *