آپدیت کلش رویال با ویژگی های جذاب و جدید با شروع سال 2017

4/5 تعداد آراء: 7 بازدید 6590
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۰۹-۲۷
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

آپدیت زمستانی کلش رویال با افزوده شدن قابلیت های هیجان انگیز به آن منتشر شد.

شرکت سوپرسل با بروز رسانی بزرگی در کلش رویال به پیشواز سال نو میلادی می رود.

در سال 2016 کلش رویال عنوان برترین بازی اپ استور و  گوگل پلی استور را به خود اختصاص داد.

 

آرنای جدید کلش رویال

کلش رویال

در این بروز رسانی کلش رویال یک آرنای جدید به نام Jungle Arena برای تروفی‌های بین 2600 تا 3000 افزوده شده است.

سه کارت از چهار کارت جدید بازی در این آرنا قابل دسترسی می‌شود. برای بازی در این آرنا باید تا 23 دی ماه منتظر بمانید.

 

نیروهای جدید کلش رویال

کلش رویال

 

علاوه بر اینکه نیروی Electo Wizard در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت ، 4 نیرور جدید نیز یه شرح ذیل به آپدیت کلاش رویال افزوده شده است. هر دو هفته یکی از این نیروها برای کاران در دسترس خواهد بود.

  1. دارت گابلین (Dart Goblin): اولین کارت از چهار کارت جدید 23 دی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این کارت در دسته کارت‌های نادر (Rare Cards) قرار دارد. این کارت در Jungle Arena و آرناهای بالاتر در دسترس است. نیرویی زمینی که هم زمین و هم هوا را با دارت‌هایش مورد هدف قرار می‌دهد. هزینه این نیرو 3 اکسیر است، بنابر این سرعت حرکت و حمله‌ آن نیز فوق العاده بالا است. دارت‌هایی که پرت می‌کند نیز بسیار بالایی برخوردار است
  2. جلاد (Executioner): جلاد  نیز یک کارت حماسی (Epic) می باشد  که 5 اکسیر هزینه دارد. او یک تبر دو لبه دارد که مانند بومرنگ آن‌ را پرت می نماید. تبر در مسیر رفت و برگشت خود به تمامی نیروها و ساختمان‌های دشمن اسیب وارد می کند. جلاد علاوه بر نیروهای زمینی ، نیروهای هوایی را نیز مورد هدف قرار می‌دهد. به احنمال زیاد این گارت از 7 بهمن در دسترس قرار خواهد گرقت.
  3. دژکوب (Battle Ram): دژکوب یک کارت نادر (Rare) است. دژکوب را دو بربر بالای سر خود حمل کرده و به ساختمان‌های دفاعی حمله می‌کنند. مانند شاهزاده (Prince)، دژکوب  می تواند سرعت می‌گیرد و اگر زمانی که سرعت گرفته به ساختمانی برخورد نماید ، دو برابر آسیب بیشتر  وارد می‌کند. پس از برخورد دژکوب با ساختمان، دو بربری که آن را نگه داشته‌اند شمشیرهایشان را در آورده و شروع به حمله خواهند کرد. دژکوب 4 اکسیر هزینه دارد. این تنها کارت جدید  است که در Jungle Arena نیست و بازیکنان در آرنای 6 و بالاتر می‌توانند آن را به دست آورند. کارت حدودا از 21 بهمن در دسترس خواهد بود.
  4. دسته گابلین‌ها (Goblin Gang):  یکی دیگر از نیروهایی که در آرنای جدید کلش رویال افززوده شده است، دسته گابلین‌ها می باشد. این کارت شامل سه گابلین معمولی و سه گابلین نیزه‌دار (Spear Goblin) است و سه اکسیر هزینه می‌برد. دسته گابلین‌ها در رده کارت‌های رایج (Common Cards) قرار دارد. این کارت از 5 اسفند ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کارت‌های حماسی کلش رویال

کلش رویال

بدست آوردن کارت‌های حماسی (Epic) بسیار سخت است و برای خرید ان  از فروشگاه باید هزینه بالایی پرداخت نمایید. هر یکشنبه می‌توانید یک ‌بار از هم‌ کلنی‌های خود  درخواست کارت حماسی نمایید. محدودیت کارت‌های حماسی دریافتی مانند کارت‌های نادر است. یعنی در آرنا یک تا سه می‌توانید یک کارت حماسی، در آرنا 4 تا 6  دو کارت، در آرنا 7 تا 9 می‌توانید 3 کارت حماسی و در بالاترین آرنا 4 کارت حماسی از هم‌ کلنی‌های خود دریافت نمایید. زمانی که به یکی از هم‌کلنی‌های خود یک کارت حماسی هدیه می کنید، 500 سکه طلا و 10 امتیاز تجربه جایزه می‌گیرید.

بعلاوه قیمت کارت‌های حماسی در فروشگاه کاهش یافته است. پیش از این برای خرید اولین کارت باید 2000 سکه پرداخت می‌کردید که اکنون این مقدار به 1000 سکه رسیده است. به همین ترتیب برای خرید 10 کارت اپیک به جای 110 هزار سکه، تنها 55 هزار سکه پرداخت خواهید کرد.

در صندوق کارت‌های حماسی نیز تغییراتی اعمال شده است. Epic Chest ها پیش از این از هر آرنایی که به دست می‌آمدند، 10 کارت حماسی داشتند و در هر آرنایی که بودید برای خرید این صندوق از فروشگاه باید 10 هزار سکه پرداخت می نمودید. اما از این پس تعداد کارت‌های صندوق حماسی نسبت به هر آرنا متفاوت می باشد که  این موضوع باعث تغییر قیمت‌های این صندوق در آرناهای مختلف شده است. جدول زیر قیمت و تعداد کارت‌های دریافتی از صندوق حماسی در هر آرنا را نشان می دهد.

 

کلش رویال

 

صندوق کلن کلش رویال

 

کلش رویال

سوپرسل جهت  تقویت ویژگیهای کار گروهی یک قابلیت جدید به کلش رویال اضافه نموده است. برای هر کلن یک صندوق با نام Clan Chest تعریف شده است.

اعضای کلن برای باز کردن این صندوق باید از بازی‌ با سایر کاربران تاج جمع کنند . لازم به ذکر است که بازی‌های دوستانه و بازی در چلنج‌ها محسوب نمی شوند. Clan Chest  ده رده مختلف دارد. هرچه تاج‌هایی که جمع می کنید بیشتر باشد، به رده‌های بالاتری دسترسی پیدا نموده  و جایزه صندوق نیز افزایش پیدا می کند. هر Clan Chest به مدت 7 روز فعال است و پس از 7 روز، اعضای کلن می‌توانند جایزه خود را دریافت کنند. پس از 7 روز اعضای کلن به استراحت می پردازند. اولین Clan Chest در تاریخ 29 آذر فعال خواهد شد.

 

چلنج جدید کلش رویال

 

کلش رویال

در آپدیت جدید کلش رویال یک چلنج مناسبتی جدید نیز افزوده  شده است. در Crown Duel Challenge به صورت تصادفی 8 کارت در دسته‌های دوتایی به نمایش در می‌آید که شما باید از هر دو کارت یکی را انتخاب نمایید. کارت انتخابی به دک شما و کارتی که انتخاب نکرده‌اید به دک حریفت اضافه خواهد شد. به عبارت دیگر 4 کارت دک را خودتان و 4 کارت دیگر دکت شما را حریفتان انتخاب می‌کند. این چلنج از 26 آذر به مدت 3 روز در دسترس خواهد بود.

پیش از آغاز هر چلنج مناسبتی، می‌توانید آن را در بازی‌های دوستانه با هم کلنی های خود  آزمایش نمایید. به طور مثال  در بازی‌های دوستانه با هم‌کلنی‌های خود می توانید، سبک رقابت را Crown Duel Challenge انتخاب کرده  و در پیش از آغاز چلنج با محیط آن آشنا شوید.

 

متعادل‌سازی نیروها در کلش رویال

کلش رویال

در بروز رسانی کلش رویال چند متعادل‌سازی نیروها به شرح زیر افزوده شده است:

  1. Elite Barbarians:  افزایش 19درصد جان‌سختی، 14 درصد افزایش قدرت تخریب، بهبود سرعت حمله از 1.5 ثانیه به 1.4 ثانیه.
  2. Tornado: افزایش 10 درصدی شعاع اثرگذاری، قدرت بیشتر در حرکت دادن نیروهای حریف.
  3. Inferno Dragon:  افزایش 5 درصد جان‌ سختی، 0.4 ثانیه هدف‌گیری سریع‌تر.
  4. Balloon:   افزایش  105درصد افزایش قدرت تخریب پس از مرگ، افزایش 50 درصدی شعاع اثرگذاری انفجار پس از مرگ .
  5. Wizard: بهبود سرعت حمله از 1.6 ثانیه به 1.4 ثانیه، 0.2 ثانیه سریعتر سرعت  شدن حمله اولیه .
  6. Giant Skeleton: افزایش  8 درصد قدرت تخریب .
  7. Lumberjack: افزایش  6 درصد جان ‌سختی .
  8. Bomber: افزایش 4 درصد قدرت تخریب .
  9. Mortar: افزایش 11 درصد شعاع انفجار خمپاره‌های شلیک شده .

بهبودهای کوچک کلش رویال

از این پس بعد از باز کردن کامل هر صندوق، خلاصه‌ای از آنچه در آن دریافت کرده‌اید نشان داده می‌شود تا اگر هنگام باز کردن صندوق حواستان نبود، باز هم بتوانید بفهمید چه کارتی را از صندوق به دست آورده‌اید.

بخشی جدید ی به نام News Royale  به بازی اضافه شده است که آخرین اخبار بازی، ویدیوهای آموزشی و مواردی مانند آن را در دسترس قرار می دهد .

این به‌روزرسانی هم اکنون در گوگل‌پلی‌استور و آپ‌استور در دسترس دا رد و  می‌توانید  آن از لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

[button link=”https://froid.ir/clash-royale/”]لینک دانلود از Froid.ir[/button]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *